Kontaktuppgifter till expert- och stödpersonal

På denna sida har man samlat universitetsservicens, fakulteternas utbildningsprogramsstödets och studerandenas handlednings- och stödtjänsternas experttjänster och kontaktuppgifter.

Universitetsservice

Till universitetsservicen hör såväl campusens närserviceteam som gemensamma tjänster allt från undervisnings- och studentservice till bland annat forskningsservice, kommunikation och personalservice. Kontaktuppgifter för och tjänster inom universitetsservice finns i intranätet Flamma.

Stöd för fakulteternas utbildningsprogram

Du hittar experter som stöder utbildningsprogrammens undervisning och utveckling av undervisningen på sin egen wikiwebbplats. På webbplatsen finns utbildningsprogrammens listor och uppgiftsbeskrivningar över de experter som stöder undervisningen i varje utbildningsprogram. Listorna har tagits fram för att göra det lättare att hitta experter vid utveckling av utbildningsprogrammen och vardagsverksamheten.

Tjänster för digital undervisning och kontinuerligt lärande

Stöd och utbildning om onlinepedagogik och digitala undervisningsverktyg:

Kontinuerligt lärande och öppna universitetsstudier: avoin-info@helsinki.fi

Du kan också använd detta formulär när du är intresserad av att hålla dina kurser som öppna universitetsstudier.

Stöd-, rådgivnings- och handledningstjänster för studerande

INFORMERA STUDENTER

På Flamma-sidan Informera studenter hittar du anvisningar om studentkommunikation för alla lärare och annan personal. När du vill skicka ett meddelande till studenterna i ditt utbildningsprogram kan du be utbildningsplaneraren om hjälp. Studentkommunikation (opiskelijaviestinta@helsinki.fi) kan också ge stöd med publicering av meddelanden, om behövs.