Asiantuntija- ja tukipalveluhenkilöstön yhteystiedot

Ohje kuuluu seuraaviin teemoihin

Valitsemalla koulutusohjelman saat näkyviin yleisten ohjeiden lisäksi koulutusohjelman mahdolliset omat sisällöt.

Tältä sivulta löydät yliopistopalveluiden, koulutusohjelmia tukevien asiantuntijoiden sekä opiskelijoiden ohjauspalveluiden yhteystiedot kootusti.

Yliopistopalvelut

Yliopistopalveluihin kuuluvat niin kampusten lähipalvelutiimit kuin yhteiset palvelut aina opetus- ja opiskelijapalveluista muun muassa tutkimuspalveluihin, viestintään, ja henkilöstöpalveluihin.

Yliopistopalvelujen yhteystiedot ja palvelut on koottu Flammaan (vaatii kirjautumisen).

Tuki koulutusohjelmille

Jokaisen koulutusohjelman opetusta ja opetuksen kehittämistä tukevat asiantuntijat löydät omasta Flamma-työryhmästä.

Sivustolle on koottu tehtäväkuvaukset kunkin koulutusohjelman asiantuntijoista. Listat on tehty helpottamaan asiantuntijoiden löytämistä koulutusohjelman kehittämisessä ja arjen toiminnassa.

Digitaalisen opetuksen ja jatkuvan oppimisen palvelut

Tukea ja koulutusta verkkopedagogiikasta ja opetuksen digivälineistä:

Jatkuva oppiminen ja avoimet yliopisto-opinnot: avoin-info@helsinki.fi

Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeella, kun olet kiinnostunut opettamaan kurssisi avoimina yliopisto-opintoina.

Opiskelijaviestintä

Opettajille ja muulle yliopiston henkilöstölle suunnatut ohjeet opiskelijoille viestimisestä löydät Flamman sivulta Näin viestit opiskelijoille. Kun haluat tiedottaa koulutusohjelman opiskelijoita, pyydä tarvittaessa tukea koulutusohjelman koulutussuunnittelijalta. Myös opiskelijaviestintä (opiskelijaviestinta@helsinki.fi) tukee tarvittaessa koulutusohjelmille suunnattujen tiedotteiden julkaisussa.