Tuki-, neuvonta- ja ohjauspalvelut opiskelijalle

Ohje kuuluu seuraaviin teemoihin

Valitsemalla koulutusohjelman saat näkyviin yleisten ohjeiden lisäksi koulutusohjelman mahdolliset omat sisällöt.

Ohjaajana sinun on tärkeä tietää, millaisia tuki- neuvonta- ja ohjauspalveluja yliopisto tarjoaa opiskelijoille, jotta osaat tarvittaessa neuvoa ohjattavan eteenpäin oikealle taholle.

Alle on koottu linkkejä opiskelijan ohjeisiin muun muassa opiskelijaneuvonnan, opintopsykologien, urapalveluiden, yliopistopappien, Helpdeskin, Kielikeskuksen, YTHS:n ja Nyyti ry:n tarjoamiin palveluihin liittyen.

Flammaan (vaatii kirjautumisen) on lisäksi koottu palvelukuvaukset niistä toimijoista, jotka tarjoavat suoraan ohjausta ja neuvontaa opiskelijoille sekä ohjauksen tukea koulutusohjelmille ja opettajille.

Katso myös opiskelijan ohjeet

Aiheeseen liittyvät opiskelijoille suunnatut ohjeet löydät Opiskelu-palvelusta.